VM 2010

Detta är ett kort inlägg eftersom tidsbrist är det jag haft mycket av på sistone: har jobbat mycket som vikarie, varit ett powerhouse i skolan och Skåneboll kommer få betala ut en fet peng åt mig denna månad. Nu är jag glad eftersom min rygg har blivit tillrättad och nu har jag tid över att göra det jag gillar mest: analysera fotboll.

VM drar äääntligen igång idag, invigningen kommer bli jätterolig och de första två matcherna känns som ett smakprov inför vad som komma skall. Jag tror och hoppas på både Sydafrika och Uruguay men favoritskapet ligger inte på dem. Jag tror att Uruguay med sitt heta anfallspar i Forlán och Suaréz kan komma långt i år och första steget blir ett Frankrike i gungning.

Jag kommer att stötta England, motiveringen dröjer till inför deras match mot USA imorgon och den kommer både vara precis och övertygande ; )

[NJKC]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0