2012

2012 kommer att bli mitt år - jag känner det på mig! Så hoppas att världen inte går under men det känns ganska osannolikt. Shit that's going down:

Skånecupen (gör speldebut för Lilla Torg) den 2/1
Det är sista året på lärarhögskolan, kämpar nu med en uppsats om Charles Dickens - klar imorgon förmiddag.
Fortsatt jobb som baws på JB Fgy
Uefa Advanced blir av precis som talangutveckling för SkFF och Höörs IS
Barcelona (äntligen!!!) i påsk
EM Sommar!
Är skadefri för första gången sen tonåren.

Det enda som jag känner mig benägen att investera i är ett par grymma fotbollsskor som ska bli mina vapendragare - men det får helt enkelt vänta. Tackar inte heller nej till tips om sommarjobb heller för den delen, behöver cashmoney inför hösten där CSN medel ser mörkt ut. Så ser det ut för mig, hur ser det ut för er?

[njkc]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0