Bloggen har fått sig ett skjut...

Titeln är tolkningsbar beroende på hur man tänker men vad jag menar är helt enkelt att folk som läser verkar tycka om den (ni som inte gör det förtälj gärna varför). Denna faktor har medfört att jag tagit till mig mod nog att föreslå för ett par internetsajter om de vill knyta min blogg till deras hemsida. Efter ett par dagar svarade chefredaktören för idrottsforum.org (se länken till höger) positivt och nu kommer jag att skriva för dem i fortsättningen med start den 17/2 - nästa onsdag.

Måhända att det är ideellt (gratis) arbete men jag startade inte bloggen i vinstsyfte utan helt enkelt pga överskottsenergi samtidigt som jag är mån om att utöka mitt kontaktnät inom fotbollen: då kommer också både prestige och kapital (inte enbart ekonomiskt).




Fortsättning följer
NJKC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0