Recap

Det har kommit så långt med min bloggverksamhet att jag snart hållt på i två år och har producerat 128 inlägg vilket är fantastiskt roligt. Hade gärna marknadsfört mig mer, men är tyvärr inte jätteduktig på det. Antar att det bara är att fortsätta med skrivandet så får man se om den kan ta fart ännu mer. En idé som jag dock hade var att posta två äldre inlägg som jag själv känner fortfarande har relevans och som jag är glad över att jag skrev, på så sätt kan de som inte hängt med länge se lite mer av vad man är för en och vilka åsikter man står för. Enjoy!

Fotbollssegregation, skrivet den fjärde oktober 2010

Ultimate Bad-Asses, skrivet den fjortonde maj 2010

[NJKC]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0