Allmänt

Vinst ikväll igen, Stehag är på gång. Sista seriematchen är på onsdag och vi hoppas på fjärde raka. Inte ovanför kvalstrecket än men vi närmar oss mer och mer.




Silly Season är galet kul, vi har några svenskar inblandade också. Intressant med Belgiska ligan (Molins, Hysén, Safari m fl...?) men mest spännande är Adde Granqvist till Serie A för 40 miljoner och hur Seb Larsson väljer. Jag tycker att han gör rätt som vill till Sunderland där han har en tränare som tror på honom före Arsenal där supportrarna skriker efter stora värvningar.




Vem blir dyraste värvningen
under sommaren? Det beror på vem Manchester City och Real Madrid väljer att värva. Agüero, Tévez, Adebayor, Sánchez och Pastore är heta tips iaf. Spännande om United kan ta över Sneijder och jättespännande om Barca lyckas med att värva någon av Silva (AC Milan), Pastore (Palermo), Sánchez (Udinese), Fabrégas (Arsenal) eller Rossi (Villareal). I min mening är Silva omöjlig, Pastore ojämn och Fabrégas för dyr. Bättre att ta in Rossi och Sánchez och skicka (två av tre) Bojan, Jeffren och Villa. Kan de får de jättegärna skicka Mascherano också och ge Dos Santos, Keita och Thiago fler chanser.




Första halvan av säsongen är
över för Höörs IS Juniorer, nedan kan ni läsa vårsäsongens sammanfattning. Rent resultatmässigt har vi från januari månad 14 vinster och 4 förluster vilket ger en vinstprocent på ca 78 %. Är riktigt stolt över killarna som jobbat mästerligt under detta halvår.




Alla som älskar FIFA eller PES
vet om hur skönt det är att vinna och hur illa det är att förlora. Efter ungefär sex månaders uppehåll och en stukad tumme (drivningstummen) är jag stolt över att fortfarande vara vassast i mina drabbningar med ett par vänner. Bilden är från drygt ett år sen mot min största antagonist (vad Materazzi är till Zidane) och den största hatmatchen (vad Celtic är till Rangers). Kul att du kom över iaf!




Slutade min sista idrottskurs
för två veckor sen och har nu 90 hp i ämnet - tyvärr måste jag vänta i 1,5 år till innan jag får chansen att praktisera det pga huvudämnesstudier. Har varit ledig dessa veckor men snart ska jag äntligen få jobba på Swedish Sports Academy och Stadium Sports Camp - fyra veckor bara fotboll!

[NJKC]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0