matchdax.se

Mitt bloggande är som en komplicerad on-again off-again relation som t ex Ross & Rachel i "Vänner" hade. Ena stunden är vi jättetajta, andra dagar är det bättre att vi inte interagerar alls. Vad som kommer att ändra dynamiken i min och bloggens förhållande är att jag har fått jobb som skribent för Matchdax.se där jag får en hygglig månadslön för att göra denna hobby som har gett mig så mycket och tar mig ännu ett steg närmare att snart kunna försörja mig helt på fotboll - en verklighet som kan vara endast ett par år borta. Jag gör helt enkelt som Rachel i sista avsnittet av "Vänner" och tar flyget och lämnar Ross (bloggen) på flygplatsen - skillnaden är att jag inte lär komma tillbaka en kvart senare.

Jag har alltid velat att mitt skrivande ska leda till något mer konkret och ett forum med fler läsare. Så jag gör ett clean break i denna on-again off-again relation för att ta mig an något större, något mer spännande och framförallt något som ger en schysst eftergift. Snart kommer jag igång på matchdax.se och jag råder er alla att kolla efter mig och alla andra talangfulla skribenter där om ni har tyckt om vad som har erbjudits här sedan tidigare.

Ciao
[njkc]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0